GAMBAR MENARIK

Gelagat anak bakal Perdana Menteri Malaysia. Dulupun rasanya pernah tengok gambar bapanya begini jugaa...di mana yerrr..

Gelagat anak bakal Perdana Menteri Malaysia. Dulupun rasanya pernah tengok gambar bapanya begini jugaa...di mana yerrr..

Responses

  1. biasalah tu anak akhir zaman, semoga Allah beri hidayah, kalau tak bagaimana?

  2. tulaa….rosak anok bangse…ish..ish…

  3. sapa yer ni ?

  4. huish… dalam rumah pun tak berani pakai baju macam tu. Apatah lagi di luar rumah… Na’uzubillahiminzalik!!!!

  5. neraka tmpt mun kalau tak beruboh..

  6. mesti snox dio peluk anak tino ore…insyaAllah,akhirat pn sonox jgk,pepn na’uzubillah…huga2

  7. BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT.TAKBIR

  8. sedarlah wahai manusia berubah dan bertaubatlah sebelum terlambat………..jangan malu untuk berubah

  9. Bukan cara begini cara Islam untuk berdakwah… mendedahkan keaiban orang lain. Islam mengajar kita seboleh mungkin menutup aib orang lain. Kalau begini lah cara anta untuk menjatuhkan orang ingatlah anta sama akan ditimpa perkara yang sama. Ingatlah Rasul SAW tak pernah berdendam walaupun Baginda dibaling dengan najis

  10. anak sapa la niiiii…….
    anak sendiri tak leh didik..iskh…iskh

  11. ni ke ajaran islam hadhari yg di… oleh pak lah dan disokong oleh umno dan ulamak2 yg begitu alim dlm umno..memang bagus sekali mereka menerapkan ajaran agama dlm negara,keluarga dan diri sendiri

  12. mamat, bukan dedah aib namanya tuh…nanti tanya ustaz ek. ana bg cth macam darjah 1 lah senang…kalu kita nak pilih ketua kelas mestilah yang ok. masa nak angkat tangan pilih ketua, tentu kita nak tau sape dia kan. orang yang tau akan bg lah maklumat…yang budak tu pernah curi pensel ke, lewat dtg sekolah ke, ponteng kelas ke…sebabnya nanti kalu pilih budak tu gak, macam mana dia nak pimpin kita kan…nanti dia suruh kita kutip sampah, dia plak senang je buang sampah sebab dia tau kita kena ikut arahannya..kan kankan…

  13. aku dah xtahu nak cakap ape dah.konon je cakap bagai nak rak islam hadhari lah,apalah.tup tap.HA!!ada majlis pun xg sembahyang maghrib.byk le yg kalo logik akal.mmg xpatut jd pmimpin negara islam……ada betul ka?????

  14. kalau mcm ni nak jadi pemimpin kita tak payah leh ,anak akhir zaman.bertaubat lah.wahai manusia.insaf lah.dunia makin panas.

  15. betul ke ni……….tak ku sangka cempedak jadi nangka…

  16. heh……..tu laa org kat bapak borek anak rintik
    heheh…

  17. Tang orang buat salah hangpa nampak sgt.Tang pemimpin hangpa buat salah, awat tak riuh pun???? Hangpa ingat pemimpin hangpa baguih sgt ke? Dulu Mat Sapu kena tangkap khalwat dgn si norma di klate, awat hangpa tak heboh? Hangpa kena ingat, mat sapu dibebaskan bkn kerana dia tak buat, tapi kerana kesilapan teknikal je !!!!. Yang si menteri pasola derhaka kat sultan perak tu….betul cara ke?Mike kata, MB UMNO dulu yang buat kerja derhaka ni….betoi2..dan hangpa tak setuju dan marah kan?? Tapi nape menteri pasir dua butir tu derhaka kat sulata, hangpa boleh sokong pulak? Mangkuk hayun betoilah puak2 hangpa ni.Orang lain buat semua salah, hangpa buat semua betoi. Kami pun solat, mengucap 2 kalimah syahadat, pi mekah,tunai zakat dan posa mcm peng

  18. sape ye?????

  19. come

  20. semoga allah swt memberi hidayahnya kpd sesiapa yg DIA khendakinya

  21. Senang cerita, kita tanya la, siapa yang menyokong perbuatan seperti dalam gambar ini terutamanya dari segi berpakaian, dia boleh lah dianggap tidak islamik. Dan siapa yang tidak suka keadaan seperti dalam gambar ini, maknanya dia tahu batas-batas dan hukum-hakam islam.
    Siapa yang menyokong perkara-perkara seperti tidak tutup aurat, pergaulan bebas antara lelaki dan wanita, maknanya dia perlu banyak lagi belajar mengenai islam.

    Walau apa fahaman sekalipun, jika pemimpin kita buat salah kita tak boleh mengikutinya. Mesti kena tegur.

  22. salam..apa2pun kita doakan agar anak dan seisi keluarga menteri kita ne sedar dan mendapat hidaya drpdnya lambat mahupun cepat..

  23. salam… sebenarnye xkire sapa kite sokong,pemimpin mane kite ankat,mereka hanyalah MANUSIA yg xpernah lekang dari kesilapan.. BUkankah sikap manusia itu sentiasa lupe…? xkire BN atau PAS atau pon parti2 laen, mereka tetap ade buruk baik.. jgn duk ckp BN semua buruk,PAS semua baik..ISLAM sepatutnya bersatu bkn trusan berpuak2,saling menunding jari mnyalahkn satu sama lain..Tidak masuk SYURGA seseorang itu apabila memusuhi sesama MUSLIM.. tidak ade seorang hamba pon boleh menetapkan SYURGA@NERAKA kepada sekalian makluk kecuali ALLAH SWT.. Renung-renungkan dan selamat beramal…

  24. ahah.biase la 2.duit byk sgt.xtw nk wtpe da.bwat b’joli je la.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: