Posted by: manjanik | Februari 11, 2010

Umno Kota Bharu Buat Laporan Polis Cubaan Jual Bangunan Umno

KOTA BAHARU: Umno Bahagian Kota Baharu hari ini membuat laporan polis terhadap seorang bekas pemimpinnya kerana didakwa mahu menjual bangunan Umno Kota Baharu di Jalan Sultanah Zainab di sini hari ini.

Setiausaha Umno Bahagian Kota Baharu Zulkifli Abdul Ghani membuat laporan itu di Balai Polis Kota Baharu pada 2.45 petang dengan diiringi 50 pemimpin dan anggota Umno bahagian itu.

Bercakap kepada pemberita, Zulkifli berkata laporan itu dibuat supaya polis menyiasat aspek penjualan bangunan Umno, yang diiklankan dalam akhbar, kerana bangunan itu tidak seharusnya dijual.

“Ia adalah milik Umno Kota Baharu,” katanya.

Sumber : BERNAMA

MANJANIK : Kabar-kabarnya PAS nak beli…. dalam perundingan katanya.


Responses

  1. gini kerja orang lapar wang royalti. bangunan umno pun nak di belasnya.inikan pula duit minyak yang orang tak nampak. raayak kelantan hendak lah sedar dari tidor duk caya dengan pemimpin umno, harap pengerusi perhubungan negeri kelantan yang arif menjawabnya. kerana harta umno dibawah jagaan nya.

    MANJANIK: Demo gi periksa mmolek dulu kes ni.Jangan sampai orang kata bodo tak leh ajar. Zaid tu pemimpin demo jugak dulunya. Memang jenis UMNO kalu ngan harta benda pitis mas ni tak leh lepo. Supo itik dengan air, ayam dengan padi. Tapi dalam hal ni kawe rasa Zaid betul, Umno yang tk cerdiknya. ak cek molek2 dulu deh kan malu saja kan.

    Pasal royalti tu, tu hak rakyat Kelantan dan Kerajaan negeri lah yang menjadi pengurusnya. Apa pasal kerajaan pusat nak buat wang ehsan? Dulu masa pilihanraya kecil Manik Urai Tok Pha dan Awang Adek kata tak adapun telaga minyak tu sema. Tak ada kena mengenapun untuk rakyat Kelantan. La ni bakpo dok susah payah dok ccarfa hal ninya dah tak dok kena mengena gak?

    Betul ke cara pengurusan begitu?


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: